مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-11سياسي

ضرورت احیای جهاد سازندگی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تاکید بر لزوم احیای جهاد سازندگی معتقد است که مردم هنوز حلاوت و شیرینی خدمات جهادسازندگی را بیاد دارند.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تاکید بر لزوم احیای جهاد سازندگی معتقد است که مردم هنوز حلاوت و شیرینی خدمات جهادسازندگی را بیاد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار جمعی از مدیران کل، دهیاران، روستاییان و عشایر استان سمنان اظهار کرد: جایگاه روستاییان و عشایر در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع روستا محل تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به دیدگاه های حجت الاسلام والمسلمین رییسی در خصوص مناطق محروم و روستایی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه به روستاها مورد تاکید ریاست جمهور قرار دارد و این مهم در دولت جدید به صورت جد پیگیری می شود.

مطیعی به مشکلات دامداران در بحث تامین نهاده های دامی پرداخت و تصریح کرد: ما در بحث تولید گوشت به سمت خودکفایی در حال حرکت بودیم که بحث کمبود نهاده های دامی باعث شد تا در سال های گذشته حتی شاهد واردات گوشت باشیم.

امام جمعه سمنان افزود: نگاه به تولید داخل بحثی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار دارد و روستاییان در این مهم نقش تاثیرگذاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای جهاد سازندگی

ضرورت احیای جهاد سازندگی