مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-11سياسي

مبارزه با قاچاق کالا در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مبارزه با قاچاق در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد و این نیازمند بازنگری در شیوه فعلی مبارزه با قاچاق کالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با فرمانده به صورت گروهی و با همکاری سایر دستگاه ها حل شود تا همه ابعاد و جوانب آن در نظر گرفته شود و بهره وری اقدامات افزایش یابد.

  طباطبایی نژاد با تأکید بر ضرورت مدارا کردن با برخی از مردم مستضعف و اصناف کوچک گفت: شیوه مبارزه با قاچاق کالا، نیازمند بازنگری است، اینکه کالای خارجی موجود در شهرهای مرکزی کشور به عنوان قاچاق شناخته می شود، درست نیست؛ مبارزه با قاچاق در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد، نه اینکه کالایی که وارد کشور شده است و چندین دست چرخیده به عنوان کالای قاچاق ضبط شود و برخی از اصناف کوچک را ناراضی سازد.

    رتبه نخست استان اصفهان در زمینه کشف سلاح در ابتدای این دیدار نیز، سردار محمدرضا میرحیدری با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این نیرو در استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره برای خدمت به مردم و حفظ امنیت در کشور آماده است اما لازم است تا پشتیبانی لازم از این نیرو صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد

مبارزه با قاچاق کالا در شهرهای مرزی باید اتفاق بیفتد