مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-11اقتصادي

معرفی 284 نفر در استان کرمان به مراجع قضایی و برگشت ده ها میلیارد پول بیت المال


در نیمه نخست امسال 145 بازرسی در سطح استان انجام، 284 نفر به مراجع قضایی معرفی و ده¬ها میلیارد تومان از وجوه دولتی که مورد سوءاستفاده قرارگرفته بود به خزانه دولت برگشت داده شده است.

- ایسنا/کرمان بازرس کل استان کرمان گفت: در نیمه نخست امسال 145 بازرسی در سطح استان انجام، 284 نفر به مراجع قضایی معرفی و ده¬ها میلیارد تومان از وجوه دولتی که مورد سوءاستفاده قرارگرفته بود به خزانه دولت برگشت داده شده است.

احمد آبیار امروز 19 مهرماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی اظهار کرد: در سال گذشته و امسال علی رغم وجود کرونا، عملکرد اداره کل بازرسی استان کرمان نسبت به سال 98 افزایش داشته و با تلاش کارکنان بازرسی در سال گذشته 260 بازرسی انجام شده و تعداد افرادی که به مراجع قضایی و اداری معرفی شده، 471 نفر بوده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال نیز 145 بازرسی انجام، 284 نفر به مراجع قضایی معرفی و ده­ها میلیارد تومان از وجوه دولتی که مورد سوءاستفاده قرارگرفته بود به خزانه دولت برگشت داده شده است.

آبیار تصریح کرد: در راستای رصد اقدامات و فعالیت­ها دستگاه­های اجرایی، 43 گزارش هشداری برای مدیران ارسال و پیرامون اقدامات در دست اجرا و آسیب­های پیش رو هشدار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 284 نفر در استان کرمان به مراجع قضایی و برگشت ده ها میلیارد پول بیت المال

معرفی 284 نفر در استان کرمان به مراجع قضایی و برگشت ده ها میلیارد پول بیت المال