مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-11اقتصادي

ایران زمین در پی رسیدن به بانکداری دیجیتال


بانک ایران زمین در تلاش است که خدمات نوینی را برای جلب نظر مشتریان خود ارائه دهد؛ چرا که مدیران این بانک به این مهم پی بردند که خدمات الکترونیک شاه کلید توسعه و جذب مشتریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک امروزه موضوع بانکداری دیجیتال یا بانکداری نوین یکی از مباحث کلیدی در توسعه صنعت بانکی تمام کشورها به حساب می آید به گونه ای تمامی بانک های جهانی سعی دارند با استفاده از فناوری و تکنولوژی نوین گوی سبقت را از همدیگر بربایند.

چرا که استفاده از خدمات الکترونیک و دیجیتال طی روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اکثر کشور نمود پیدا کرده است.

در همین راستا بانک های کشور منجمله بانک ایران زمین در تلاش است که خدمات نوینی را برای جلب نظر مشتریان خود ارائه دهد؛ چرا که مدیران شایسته این بانک به این مهم پی بردند که خدمات الکترونیک شاه کلید توسعه و جذب مشتریان است.

باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت متاسفانه عدم شفافیت در برخی از بانک های دولتی باعث شده بانکداری الکترونیک یا دیجیتال (بحث شفافیت تراکنش هایی که مبدا و گردش مشخصی در سیستم بانکی دارند و از ابتدا تا انتهای آن می تواند برای مشتریان بانک مشخص و پیدا باشد ) در آنها بطور کامل تعریف شدنی نباشد؛ این در حالیست که در بانک های خصوصی از جمله بانک ایران زمین در بخش شفافیت با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران زمین در پی رسیدن به بانکداری دیجیتال

ایران زمین در پی رسیدن به بانکداری دیجیتال