مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-11اقتصادي

400 میلیارد ریال برای مشکل کمبود آب شرب عشایر اختصاص یافت


مدیرکل امور عشایری آذربایجان غربی با اشاره به بحران خشکسالی در سالجاری گفت: 400 میلیارد ریال برای تامین آب شرب مورد نیاز عشایر استان اختصاص یافت.

- ، علی ناجی ظهر دوشنبه در جلسه شورای عشایری شهرستان سلماس اظهار کرد: امسال برای مقابله با بحران خشکسالی و تأمین آب شرب مورد نیاز برای عشایر از اعتبارات ملی حدود 110 میلیارد ریال و از اعتبارات استانی حدود 290 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که با تخصیص این اعتبارات امید است بتوانیم مشکلات آب شرب عشایر را تا حدودی برطرف کنیم.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: 61 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش جهت توانمندسازی و حمایت از تولیدات عشایری استان به عشایر متقاضی پرداخت شده است.

ناجی اظهار کرد: عشایر در تولید و ارتقای اقتصاد استان و کشور نقش اساسی دارند و ما وظیفه خدمت به این قشر مدافع نظام را داریم و انتظار می رود با حمایت مسؤولین راه دسترسی عشایر به ییلاقات هموار شود، انجام تعهدات و وظایف دستگاه های اجرایی در توسعه مناطق عشایری و ارتقای شاخص های برخورداری و رفع محرومیت از جامعه عشایری با همکاری دستگاه های اجرایی امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه دولت در صدد توسعه زیرساخت ها برای حمایت از عشایر است، افزود: ایجاد مدارس، تأمین آب شرب و برق، احداث جاده های ارتباطی و… ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد ریال برای مشکل کمبود آب شرب عشایر اختصاص یافت

400 میلیارد ریال برای مشکل کمبود آب شرب عشایر اختصاص یافت