مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-11سياسي

نظارت بر بازار مستمر و جدی باشد/ضرورت رعایت عدالت در بازرسی ها


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نظارت بر بازار به صورت مستمر و جدی باشد، گفت: اقدامات نظارتی به گونه ای باشد که رعایت انصاف و اجرای عدالت را در بازار رونق دهد.

- ، حمید ملانوری ظهر دوشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات خراسان جنوبی خواستار فرهنگ سازی نظارت از طرف عموم شد و افزود: اگر بتوانیم این اصل را ترویج کنیم که هر شهروند محیط زندگی خود را ملکش و خود را ناظر بر اموال و املاک بداند، نظارت ها تکمیل و بخشی از مشکلات رفع می شود.

وی با بیان اینکه باید در حوزه بازار دستگاه های متولی راهکار پیدا کنند و از ظرفیت های فرهنگی، رسانه ای و امکانات تبلیغی استفاده شود، اظهار کرد: نگفتن ها و دقت نکردن ها سبب ایجاد فساد می شود.

ملانوری با بیان اینکه در فرآیند نظارت ها باید همه امور تبدیل به رونق و نشاط در فضای کسب و کار و رضایتمندی مردم شود، گفت: دستگاه های متولی نظارت بر بازار باید بعد از شناسایی تخلفات، تشکیل پرونده ها و اعمال جرایم کرده تا رونق و نشاط در بازار ایجاد و رضایت مردم حاصل شود.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید نظارت بر بازار و صنوف باید مستمر، دائمی و جدی باشد و از ظرفیت مردم هم در حوزه نظارتی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار مستمر و جدی باشد/ضرورت رعایت عدالت در بازرسی ها

نظارت بر بازار مستمر و جدی باشد/ضرورت رعایت عدالت در بازرسی ها