مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-11سياسي

نامه اتحادیه های دانشجویی درباره برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها


اتحادیه های بزرگ دانشجویی کشور طی نامه ای از عدم توجه مسئولان برگزاری مراسم ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران به دغدغه های تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه های بزرگ دانشجویی کشور طی نامه ای به آیت الله رییسی رییس جمهور از عدم توجه مسئولان برگزاری مراسم ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که در دانشگاه تهران برگزار شد، به دغدغه ها و نقطه نظرات تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی گلایه کردند.

در این نامه خطاب به رییس جمهور آمده است: نظر به برگزاری جلسه شروع سال تحصیلی در با حضور حضرت عالی بدون در نظر گرفتن تریبون برای تشکل های دانشجویی برای بیان نقطه نظرات یا حتی دعوت از ایشان به مراسم مذکور توسط مسئولین برگزاری برنامه، نامه ای خصوصی را خدمت جناب آقای دکتر زلفی گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، ارسال کردیم و در آن انتظارمان از نهاد برگزارکننده مراسم یعنی دستگاه زیر مجموعه ایشان را بیان کردیم؛ اما نه تنها به درخواستمان پاسخی داده نشد بلکه حتی اصل نامه نیز نادیده گرفته شد، گویی که اساسا قصد همین نادیده گرفتن تشکل های دانشجویی است.

حال بر خود لازم می دانیم با توجه به عدم پاسخگویی صورت گرفته، در محضر افکار عمومی نکاتی چند را بیان کنیم: نهاد دانشگاه و علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اتحادیه های دانشجویی درباره برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها

نامه اتحادیه های دانشجویی درباره برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها