مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-11سياسي

7500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته تهیه شده توسط ستاد کشور، 7500 بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود 400 هزار تومان است.

- حجت الاسلام حجت معین الدینی ظهر امروز 19 مهرماه در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان (اهدای یک میلیون بسته غذایی و ارزاق به آسیب دیدگان بیماری کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام) در کرمان گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی در سطح کشور به افراد آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار توزیع می کند.

وی با بیان اینکه این رزمایش در دو فاز اجرا می شود، اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته، 7500 بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود 400 هزار تومان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان افزود: محتوای این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن، قند و شکر و حبوبات است که این بسته ها توسط گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالین اجتماعی همکار با ستاد توزیع می شود.

وی اظهار کرد: 260 مجموعه همکار در بنیاد احسان داریم که از هر کدام در حوزه خاص عدالت آموزشی، قرارگاه مساجد، قرارگاه خدمت رسانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد

7500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد