مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-11بين الملل

آمریکایی ها چین و روسیه را بزرگترین تهدید برای امنیت فضای مجازی می دانند


بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی ها نگران حملات سایبری در سیستم های کامپیوتری این کشور هستند و چین و روسیه را تهدیدهای جدی می دانند.

- بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی ها نگران حملات سایبری در سیستم های کامپیوتری این کشور هستند و چین و روسیه را تهدیدهای جدی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر اساس نظرسنجی موسسه پیرسون و آسوشیتدپرس – مرکز تحقیقات روابط عمومی NORC مشخص شد که از هر 10 آمریکایی 9 نفر دست کم نگران هک اطلاعات شخصی، نهادهای مالی، آژانس های دولتی یا موسسات خاص هستند.

همچنین حدود دو سوم از آنها نیز گفتند که خیلی یا به شدت نگران هک فضای مجازی هستند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که تقریبا سه چهارم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که دولت های چین و روسیه بزرگترین تهدید برای امنیت مجازی دولت آمریکا هستند و دست کم نیمی از این شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که نهادهای غیر دولتی را تهدیدی علیه فضای سایبری می دانند.

این نظرسنجی گسترده نشان دهنده تاثیر رو به رشد حملات سایبری در جهان ارتباطات است و می تواند باعث تشدید تلاش های جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و قانونگذاران این کشور برای مجبور کردن صنایع حساس به منظور ارتقای پشتیبانی سایبری و اعمال مقررات برای کمپانی هایی می شود که هک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها چین و روسیه را بزرگترین تهدید برای امنیت فضای مجازی می دانند

آمریکایی ها چین و روسیه را بزرگترین تهدید برای امنیت فضای مجازی می دانند