مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-11اجتماعي

1570 ؛ خط اورژانس اجتماعی دانش آموزان


سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته بهداشت روان در سال 1400 با صدرو پیامی بر  تلاش گسترده جهت حفظ و ارتقای بهداشت روان دانش آموزان، به ویژه در دوران کرونا، - تأکید و اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش، با آگاهی از خطر آسیب پذیری کودکان و نوجوانان در شرایط کرونا، برای ارائه خدمات مشاوره ای و پیشگیرانه به دانش آموزان  تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آستانه هفته بهداشت روان ( 18 تا 24 مهرماه) پیامی را به همین مناسبت صادر و بر تلاش گسترده جهت حفظ و ارتقای بهداشت روان دانش آموزان، به ویژه در دوران کرونا، تأکید کرد.

در متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش آمده است: بهداشت روان، یکی از مؤلفه های مهم در کیفیت زندگی است که حفظ و تقویت آن می تواند زمینه ساز رشد فردی و اجتماعی، رضایت از زندگی، امید به آینده و محافظت در برابر انواع عوامل مخاطره آمیز در زندگی باشد.

عوامل مختلفی، بهداشت روان را در دنیای معاصر، مورد مخاطره و تهدید قرار داده اند که طیف گسترده ای از اختلال ها و بیماری ها و در نتیجه، تضعیف شاخص های کیفیت زندگی را به دنبال دارند.

در بین این مخاطرات، اپیدمی کرونا موجب تشدید عوامل مخاطره آمیز بهداشت روان شد و تبعات آن، از جمله سوگ از دست دادن عزیزان و نیز استرس های ناشی از بیماری و ابتلا به آن، موجب فشار گسترده ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1570 ؛ خط اورژانس اجتماعی دانش آموزان

1570 ؛ خط اورژانس اجتماعی دانش آموزان