مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-11ورزشي

95درصد بازیکنان لیگ برتر واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند


مدیر مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران( ایفمارک) گفت: 95 درصد بازیکنان لیگ برتری دوز اول واکسن خود را دریافت نموده اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ، زهره هراتیان مدیر ایفمارک اعلام کرد: 95 درصد بازیکنان لیگ برتر دوز اول واکسن خود را دریافت نموده اند  و معاینات پیش از فصل امسال با حساسیت خاصی برنامه ریزی شد .

از این  جهت که از عوارض دراز مدت بیماری کووید و واکسیناسیون اطلاعات کاملی در دست نیست تمرکز معاینات پیش از فصل بر روی معاینات قلب و عروق بود .

وی افزود: طی نامه ای به مدیران عامل باشگاه ها اعلام شد باید تجهیزات مناسب احیا قلبی  از جمله دستگاه شوک AED  توسط باشگاه حین تمرین و مسابقه مهیا باشد .

دوره های اموزشی ویژه برای پزشکان و از معدود لیگ هایی بودند که در شرایط قرنطینه  و در آغاز  همه گیری بیماری با تدوین پروتکل های خاص در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ایجاد نشاط اجتماعی مسابقات فوتبال را برگزار نمودند.

هراتیان افزود: به نظر می رسد در فصل آینده با تجربیات کسب شده در دو فصل گذشته در زمینه برگزاری مسابقات در شرایط کووید و با توجه به واکسیناسیون بازیکنان شاهد مشکلات سال گذشته نباشیم .

تیم ها همچنان ملزم به رعایت پروتکل ها خواهند بود و بیشتر تمرکز ما از این به بعد بر روی تدوین پروتکل های نحوه ورود تماشاچیان به ورزشگاه ها خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95درصد بازیکنان لیگ برتر واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند

95درصد بازیکنان لیگ برتر واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند