مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-11سياسي

شورای شهر کرمانشاه بالاخره «11 نفره» شد/ اعضای هیأت رییسه مشخص شدند


بالاخره پس از کش و قوس های فراوان جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور هر یازده عضو برگزار و «رسول آزادی» با هفت رأی رییس شورا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان جلسه شورای شهر کرمانشاه امروز با حضور هر یازده عضو آن در فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدا، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر با حضور سید پیمان و سیدحجت موسوی اجاق ، دو عضو تعلیقی شورای شهر کرمانشاه که بنابر حکم دیوان عدالت اداری، جواز حضور در جلسات شورا را دریافت کرده اند، برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه در این مراسم ضمن عذرخواهی از مردم بابت تأخیر پیش آمده در کار شورا، اظهار داشت: جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه را منشا خیر می دانیم، شورا پس از انتخاب هیأت رییسه فوراً اقدام به انتخاب شهردار کند.

فضل الله رنجبر گفت: تدبیر این بود اختلافات بوجود آمده در مرکز با فرصت دو ماهه حل شود، سرپرست شهرداری زحمت خود را می کشد اما انتخاب سریع تر شهردار موجب دلگرمی پرسنل شهرداری و رونق شهر می شود.

سپس در ادامه بعد از یک تنش کوتاه رأی گیری انتخاب هیأت رییسه شورای شهر با کاندیدای رسول آزادی و سید میثم موسوی اجاق برای ریاست شورای برگزار شد و رسول آزادی با هفت رأی رییس شورای شهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر کرمانشاه بالاخره «11 نفره» شد/ اعضای هیأت رییسه مشخص شدند

شورای شهر کرمانشاه بالاخره «11 نفره» شد/ اعضای هیأت رییسه مشخص شدند