مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-11اقتصادي

استفاده از کالای با کیفیت حق مردم است


مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از محصولات با کیفیت در جامعه گفت: استفاده از کالای استاندارد حق مردم است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از محصولات با کیفیت در جامعه گفت: استفاده از کالای استاندارد حق مردم است.

ژیلا یزدانی امروز دوشنبه (19مهرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان شعار امسال روز جهانی استاندارد را چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر عنوان و اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار باید به سمت کیفی شدن محصولات مورد استفاده مردم و فرهنگ سازی استاندارد در جامعه حرکت کرد.

وی با بیان اینکه کنترل کیفی محصولات از سوی بازرسان و کارشناسان اداره استاندارد بررسی و کنترل می شود و برای توسعه این امر آموزش کارشناسان از اهمیت ویژه ای برخور دار است، افزود: در بعد تقویت نظارت، امسال با توجه به شرایط کرونا از فضای مجازی بیشتر برای آموزش کارشناسان استفاده کرده و تا کنون 8900نفر ساعت در شش ماهه نخست امسال آموزش دیده اند.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، عنوان کرد: در راستای کنترل بازار تا کنون 6000مورد از اصناف استان بازرسی شده است.

وی استفاده از مصالح استاندارد در ساختمان سازی ها را یکی از مشکلات اصلی کنترل بازار در سطح استان ذکر و عنوان کرد: محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کالای با کیفیت حق مردم است

استفاده از کالای با کیفیت حق مردم است