مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-11اقتصادي

انتشار 2 کتاب از «حقوق بین الملل به زبان ساده»


کتاب های «حمایت از حقوق زنان در مخاصمات بین المللی» و «حمایت از حقوق کودکان در مخاصمات بین المللی» نوشته ابراهیم مشهدی و محمدمهدی سیدناصری راهی بازار کتاب شده اند.

- کتاب های حمایت از حقوق زنان در مخاصمات بین المللی و حمایت از حقوق کودکان در مخاصمات بین المللی نوشته ابراهیم مشهدی و محمدمهدی سیدناصری راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب حمایت از حقوق زنان در 177صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 55 هزار تومان و حمایت از حقوق کودکان در 216 صفحه با قیمت 59 هزار تومان در موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شده اند.

در معرفی این کتاب ها که در مجموعه حقوق بین الملل به زبان ساده منتشر شده، آمده است: کودکان و زنان در طول تاریخ، بیشترین صدمات جسمی و معنوی را در اثر وقوع مخاصمات مسلحانه در اشکال مختلف پذیرا شده اند؛ آنان با این که نقش چشمگیری در شروع مخاصمات نداشته اند، اما بیشترین صدمات را از آثار و نتایج جنگ ها متحمل می شوند و گاهی مورد ناپسندترین اعمال قرار می گیرند.

در این میان، حقوق بشر دوستانه حمایت های وسیعی را از کودکان و زنان به هنگام مخصمات مسلحانه بشر و غیربشر به عمل آورده است.

آنان از حمایت های عمومی مقررشده برای غیرنظامیان در صورتی که در مخاصمه مشارکت مستقیم نداشته باشند، بهره می برند و ضمن این که از رفتارهای منطبق با حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 کتاب از «حقوق بین الملل به زبان ساده»

انتشار 2 کتاب از «حقوق بین الملل به زبان ساده»