مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-11فرهنگي

«پیله و پروانه» به سی وپنجمین جشنواره «سینه کید» هلند راه یافت


فیلم سینمایی «پیله و پروانه» به کارگردانی محمد صالحی نژاد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم های کودک آمستردام «سینه کید» هلند حضور دارد.

- ، فیلم سینمایی پیله و پروانه به نویسندگی و کارگردانی محمد صالحی نژاد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم های کودک آمستردام سینه کید هلند حضور دارد و در بخش مسابقه به نمایش در می آید.

این جشنواره که یکی از معتبرترین جشنوارها دنیا در حوزه کودک است از 13 تا 29 اکتبر برابر با 21 مهر تا 7 آبان برگزار می شود.

فیلم پیله و پروانه پیش از این پروانه زرین بهترین فیلم سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک اصفهان و همچنین تندیس زرین بهترین فیلم پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را از آن خود کرده بود.

پیله و پروانه در شانزدهمین جشنواره فیلم کودک بوسان کره جنوبی نیز حضور داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پروانه دختر 7 ساله ای است که به دلیل معلولیت از مدرسه دور است و یاور نوجوان 9 ساله تصمیم می گیرد که به او بیاموزد.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمد صالحی نژاد، تهیه کننده: مهدی اکبری، بازیگران: صالح ملک تبار، فاطمه ملک تبار، رادمهر علی نسب، عسگری رییسی، منوچهر خداپرست و مهری آل آقا، مشاور کارگردان و بازیگردان: علی محمدی حاجی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: روح الله ظریف، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیله و پروانه» به سی وپنجمین جشنواره «سینه کید» هلند راه یافت

«پیله و پروانه» به سی وپنجمین جشنواره «سینه کید» هلند راه یافت