مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-11سياسي

«زندان وکیل آباد» یکی از نگرانی های امنیتی است/ تمرکز 70 درصدی جرایم سنگین در مشهد


موقعیت مکانی زندان مشهد سبب شده تا نسبت به آن دغدغه امنیتی داشته باشیم.

- به گزارش، سردار محمدکاظم تقوی پیش از ظهر دوشنبه در نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهدمقدس با بیان این که تنوع فرهنگی و تضاد فرهنگ ها در مشهد سبب شده تا در برخی مأموریت ها به موفقیت دست پیدا نکنیم، اظهار کرد: حاشیه نشینی یکی از معضلات اصلی مشهدمقدس است و در این موضوع علاوه بر اقداماتی که تاکنون انجام شده، باید به فکر توسعه و گسترش نیروی انتظامی در این مناطق بود که جز با مشارکت مدیریت شهری محقق نمی شود.

وی با اشاره به برنامه توسعه ای مشترک نیروی انتظامی و استانداری خراسان رضوی، گفت: بر اساس این طرح، 10 کلانتری در حاشیه شهر ایجاد می شود و امیدواریم به زودی ایجاد 8 کلانتری دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان این که نیروی انتظامی به سهم خود مدیریت شهری مشهد را در اجرای برنامه ها و سیاست ها یاری و کمک می کند، افزود: بی شک تحقق یافتن و اجرایی شدن این سیاست ها می تواند موجب تسهیل امور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و ایجاد شرایطی در شأن مشهدالرضا (ع) شود.

وی با بیان این که دغدغه های نیروی انتظامی و مدیریت شهری در بخش های مختلفی مشترک است، گفت: شهر مشهد از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و نیروی انتظامی نیز باید توان مضاعفی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زندان وکیل آباد» یکی از نگرانی های امنیتی است/ تمرکز 70 درصدی جرایم سنگین در مشهد

«زندان وکیل آباد» یکی از نگرانی های امنیتی است/ تمرکز 70 درصدی جرایم سنگین در مشهد