مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-11بين الملل

معلمان در آمریکا، قربانی چالش جدید تیک تاک


این روزها یک چالش جدید و غیراخلاقی که به تازگی در اپلیکیشن تیک تاک راه افتاده و معلمان، قربانیان آن هستند، خشم کاربرانِ شبکه های اجتماعی را برانگیخته و در عین حال واکنش و مخالفت دادستان کل ایالت کنتیکت در آمریکا را نیز در پی داشته است.

- این روزها یک چالش جدید و غیراخلاقی که به تازگی در اپلیکیشن تیک تاک راه افتاده و معلمان، قربانیان آن هستند، خشم کاربرانِ شبکه های اجتماعی را برانگیخته و در عین حال واکنش و مخالفت دادستان کل ایالت کنتیکت در آمریکا را نیز در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویلیام تانگ، دادستان کل ایالت کنتیکت آمریکا پس از به راه افتادن چالش اخیر تیک تاک تحت عنوان سیلی به معلم ، از این شرکت خواست تا گسترش چالش های مربوط به نوجوانان را کنترل کند.

این درخواست پس از آن مطرح شد که معلمان در کارولینای جنوبی و میسوری گزارش دادند که توسط دانش آموزان مورد حمله و سوءرفتار قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی بیست، تانگ در توییتی نامه ای را که به تیک تاک ارسال کرده بود، منتشر کرد و گفت: من از تیک تاک می خواهم که ضمن ملاقات با مربیان و والدین، متعهد به اصلاحاتی شود که جلوی این محتوای نامناسب را بگیرد.

پایگاه خبری نیوز24 نیز در این باره گزارش داده است که مدارس سراسر آمریکا نسبت به این چالش جدید هشدار داده اند و دانش آموزان تابع آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در آمریکا، قربانی چالش جدید تیک تاک

معلمان در آمریکا، قربانی چالش جدید تیک تاک