مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-11اقتصادي

برنامه های عملیاتی برای اشتغال زایی در بخش شیلات خرمشهر تدوین شد


مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به تکمیل برق رسانی فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر گفت: اهداف و برنامه های عملیاتی برای توسعه و اشتغال زایی در منطقه تدوین شد.

- ، فتح الله ابوعلی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای از تکمیل برق رسانی فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر به عنوان بزرگ ترین مجتمع پرورش ماهی فعال در جنوب کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح در سال های گذشته بهره برداری شده است، افزود: تکمیل فاز دوم این مجتمع به دلیل مشکلات زیرساختی و کمبود اعتبارات چندین سال به طول انجامید که هم اکنون دغدغه اصلی ما در این پروژه بزرگ شیلاتی، تکمیل زیرساخت های موجود به خصوص برق رسانی در فاز دوم این طرح و اجرای فاز توسعه آن است.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در چند سال اخیر دستگاه های اجرایی با مشکلات مالی و اعتباری فراوانی مواجه شده بودند و با وجود اینکه برای فاز دو این مجتمع، 24 میلیارد تومان اعتبار مصوب در نظر گرفته شده بود اما اعتبار تخصیص داده شده 11 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.

ابوعلی عنوان کرد: این در حالی است که اگر پرداخت اعتبارات به صورت کامل انجام می شد به طور قطع پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عملیاتی برای اشتغال زایی در بخش شیلات خرمشهر تدوین شد

برنامه های عملیاتی برای اشتغال زایی در بخش شیلات خرمشهر تدوین شد