مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-11سياسي

اجرای طرح ویژه نذواره و توزیع 15 هزار سبد غذایی بین نیازمندان مازندرانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران گفت: طرح نذواره سردار شهید سلیمانی با حدود 15 هزار سبد کالا در همه شهرستان ها با صرف مبلغ 45 میلیارد تومان بین نیازمندان در حال توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران ظهر امروز در مراسم توزیع سبد کالا در مصلی ساری که با حضور مدیر مرکز خادمیاری کشور برگزار شد، اظهار کرد: مازندران در دو مرحله ماه رمضان و ماه محرم صفر در مجموع به مقدار یک میلیون و 800 هزار طعام گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت 170 هزار سبد غذایی به ارزش 300 تا500 هزار تومان بین خانواده های محروم استان توزیع شد، مردم شریف مازندران و خیران در سال 1400 حدود 100 میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در مباحث مختلف پرداخت کردند.

عالیشاه اضافه کرد: در بحث اجرای رزمایش ها و کمک های مومنانه مراکز نیکوکاری و آستان قدس رضوی مشارکت های لازم را با کمیته امداد امام خمینی داشتند، در ماه محرم و صفر در رزمایش دوم یک میلیون و 100 هزار غذای گرم و بیش از 37 هزار سبد غذایی جمعا به مبلغ 45 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کردیم.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر به صورت ویژه در طرح نذواره سردار شهید سلیمانی ورود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه نذواره و توزیع 15 هزار سبد غذایی بین نیازمندان مازندرانی

اجرای طرح ویژه نذواره و توزیع 15 هزار سبد غذایی بین نیازمندان مازندرانی