مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-11سياسي

دیدار صبحگاهی وزیر کشور با خانواده یک شهید ناجا در بندرعباس


وزیر کشور در دیداربا خانواده شهید نیروی انتظامی استان هرمزگان «حسین احمدی» گفت: شهیدان ناجا مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت شهدا و جانبازان هستیم.

- وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت شهداء و جانبازان عرصه نظم و امنیت است، افزود: شهیدان ناجا مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند چرا که امنیت و آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم.

      وزیر کشور در این دیدار با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهداء ، گفت: شهداء سرمایه های گرانبهای اسلام و انقلاب بوده و ادامه راهشان بالاترین عبادت است.

    وحیدی، شهدا را پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه و هدف شهدا می بایست در رأس همه امور قرار گیرد و همچنین امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت های این عزیزان بوده است که امروز در آسایش و راحتی زندگی می کنیم.

    این مقام عالی رتبه کشوری خاطر نشان کرد: حفظ ارزش های شهداء از وظایف اصلی ماست و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران بها سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

      در این دیدار با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهید معظم تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صبحگاهی وزیر کشور با خانواده یک شهید ناجا در بندرعباس

دیدار صبحگاهی وزیر کشور با خانواده یک شهید ناجا در بندرعباس