مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-11دانش

جهادگران دانشگاه پیام نور زنجان در اردوی جهادی شرکت کردند


مهدی ورقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گروه شهید همت در روستا های بیانلو و لرده شور شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: اردوی جهادی گروه شهید همت در روستا های بیانلو و لرده شور ماهنشان برگزار شد.

مهدی ورقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گروه شهید همت در روستا های بیانلو و لرده شور شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: اردو های جهادی ما به صورت سلسله وار و در حوزه های عمرانی و آموزشی برگزار می شود.

ورقایی توضیح داد: با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان صحبت کردیم و از دانشجومعلمان برای شرکت در اردو های جهادی دعوت کردیم که همراه با گروه های خواهران جهادگر دانشگاه پیام نور در منطقه حضور یابند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان افزود: بخشی از فعالیت عمرانی ما در دوره های اردوی جهادی به صورت تداومی است؛ یعنی یک پروژه آغاز می شود و برای تکمیل آن چند اردو برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آخرین اردوی جهادی، به بازسازی بخش هایی از مدرسه در روستای بیانلو پرداختیم که ادامه کار در بخش تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه پیام نور زنجان در اردوی جهادی شرکت کردند

جهادگران دانشگاه پیام نور زنجان در اردوی جهادی شرکت کردند