مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-11سياسي

رسول آزادی رییس شورای شهر کرمانشاه شد


با برگزاری مراسم تحلیف دو تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه و انتخابات هیات رییسه، رسول آزادی بعنوان رییس شورای شهر کرمانشاه انتخابات شد.

- ایسنا/کرمانشاه با برگزاری مراسم تحلیف دو تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه و انتخابات هیات رییسه، رسول آزادی بعنوان رییس شورای شهر کرمانشاه انتخابات شد.

مراسم تحلیف دو تن از اعضای منتخب شورای شهر کرمانشاه که پیش از این با اعلام نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی به شورای شهر کرمانشاه باز مانده بودند، ظهر امروز (19 مهر) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم دو تن از منتخبین شورای شهر کرمانشاه، سیدحجت الله موسوی اجاق و سیدپیمان موسوی در برابر کلام الله مجید سوگند یاد کردند که از هیچ خدمتی برای شهر و مردم فروگذار نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه این مراسم با تاکید فرماندار کرمانشاه و دستور رییس هیئت رییسه سنی، رای گیری برای انتخاب هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه انجام و در نهایت رسول آزادی رییس شورای شهر کرمانشاه شد.

همچنین کامبیز غلامی به عنوان نایب رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب و سالار احمدزاده، پوریا فخری و احسان حیدریان نیز به ترتیب با رای اعضای شورای شهر کرمانشاه به عنوان منشی اول، منشی دوم و سخنگوی شورا انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول آزادی رییس شورای شهر کرمانشاه شد

رسول آزادی رییس شورای شهر کرمانشاه شد