مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-11اقتصادي

صدور 50 محصول از سوی پارک پردیس به 22 کشور طی یک سال/همکاری شرکت ها با دانشگاه ها


رییس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه در سال 99 تعداد 50 محصول فناورانه از سوی شرکت های این پارک به 22 کشور صادر شده است، گفت: بیشترین میزان صادرات در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بوده است.

- رییس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه در سال 99 تعداد 50 محصول فناورانه از سوی شرکت های این پارک به 22 کشور صادر شده است، گفت: بیشترین میزان صادرات در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین در محل این پارک برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد این پارک فناوری در سال 99، با بیان اینکه پارک فناوری پردیس متشکل از مرکز شتابدهی نوآوری، صندوق توسعه فناوری های نوین، شبکه فن بازار ملی ایران، اینوتکس، شبکه فناوری و نوآوری، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، کارخانه های نوآوری، مرکز رشد فناوری نخبگان، پارک فناوری اقتصاد دیجیتال و پارک فناوری سلامت پردیس است، افزود: در حال حاضر 500 هکتار در تملک پارک فناوری پردیس است و این پارک 407 عضو اصلی دارد.

وی وجود 18 فضای کار اشتراکی، 87 شتابدهنده عضو مرکز شتابدهی (متشکل از 720 استارت آپ)، 3 هزار و 433 عضو حقوقی شبکه فناوری و نوآوری را از اعضای خانواده پارک فناوری پردیس عنوان کرد و یادآور شد: این پارک هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 50 محصول از سوی پارک پردیس به 22 کشور طی یک سال/همکاری شرکت ها با دانشگاه ها

صدور 50 محصول از سوی پارک پردیس به 22 کشور طی یک سال/همکاری شرکت ها با دانشگاه ها