مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-11سياسي

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ


در تلاشیم با همکاری قوه قضاییه ماجرای پرونده تخلف واردات کاغذ به نتیجه برسد، چون تخصیص ارز شده اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است، - که این باید رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مراسم تودیع و معارفه معاونت امور مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از محمد خدادی معاون سابق این معاونت برای فرشاد مهدی پور آرزوی توفیق کرده و گفتند: مسئولیت ها مانند دو امدادی است و هر دونده باید در این مسیر، مسئولیت را تحویل دونده بعدی بدهد.

ما روزی که روی این صندلی نشسته ایم فکر بلند شدنش هستیم و باید باشیم که این جایگاه یک جایگاه موقت است و مانند ساعت شنی زمانش به مرور رو به اتمام است، پس باید بهترین استفاده را از این وقت برای خدمت به مردم داشت.

از خدمات و تلاش های آقای خدادی تشکر می کنم و برای فرشاد مهدی پور عزیز آرزوی توفیق دارم.

البته که برای آوردن آقای مهدی پور خیلی رایزنی کردیم و به سختی پذیرفتند، ویزگی مهم ایشان تبدیل شدن به شخصیتی نظری و تئوریک در این حوزه است که با قدرت مسیر تحولی را پی خواهند گرفت.

محمد مهدی اسماعیلی ادامه داد: ما درگیر یک جنگ تمام عیار رسانه ای هستیم و در دولت مردمی همه توان خود را در جهت بازآرایی این حوزه به کار خواهد برد و در تلاشیم از وضعیت پدآفندی به آفندی تغییر موضع داده و همه توان خود را در جهت آرایش علیه این جنگ به کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ