مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-11ورزشي

مدال آوران کشتی مازندران با حضور وزیر ورزش تجلیل می شوند


مدال آوران مازندرانی در رقابت های المپیک و کشتی جهانی نروژ در این هفته طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل خواهند شد.

‎ - ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: مدال آوران مازندرانی در رقابت های المپیک و کشتی جهانی نروژ در این هفته طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل خواهند شد.

‎ احمد حسین زادگان با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در منازل امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی 2 کشتی گیر آملی و علی اکبر یوسفی، کشتی گیر بابلی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان که به مدال طلا دست یافتند با خانوادهایشان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک به خانواده های این کشتی گیران گفت: امروز به نمایندگی از مردم مازندران در این شهرها حضور یافتم تا از خانواده های پهلوانان مازندرانی برای تربیت این فرزندان تشکر کنم زیرا با وجود اینکه خانواده ها نقش اول را در پیروزی مدال آوران دارند، ولی متاسفانه کمتر دیده می شوند.

استاندار مازندران ادامه داد: برای پیشرفت و توسعه استان چه از لحاظ عمرانی و چه ورزشی باید همه کنار هم باشیم و در کنار هم تلاش کنیم که خوشبختانه تلاش استان در ورزش کشتی به ثمر نشست و باعث افتخار است که پرچم کشورمان توسط شیرمردان مازندرانی در جهان به اهتزاز در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران کشتی مازندران با حضور وزیر ورزش تجلیل می شوند

مدال آوران کشتی مازندران با حضور وزیر ورزش تجلیل می شوند