مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-11اقتصادي

چیزهایی که درباره سریال بازی مرکب نمی دانید


«بازی مرکب» که به محبوب ترین سریال تاریخ فعالیت سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس تبدیل شده، در 90 کشور در صدر پربازدیدترین سریال ها قرار گرفته است.

  - بازی مرکب که به محبوب ترین سریال تاریخ فعالیت سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس تبدیل شده، در 90 کشور در صدر پربازدیدترین سریال ها قرار گرفته است.

  فیلمنامه سریال بازی مرکب در سال 2008 با عنوانی متفاوت نوشته شد و نزدیک به یک دهه طول کشیده تا یک کمپانی، سرمایه گذاری ساخت آن را بر عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال کره ای بازی مرکب که این روزها به محبوب ترین سریال در سطح بین المللی و موضوع مورد علاقه کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده، اگر حدود 10 سال پیش ساخته می شد احتمالا با چنین اقبالی همراه نمی شد.

هوانگ دونگ-هیوک کارگردان این سریال در این زمینه اظهار کرده است: در سال 2008 کار بر روی نگارش این سریال را آغاز شد و نسخه اولیه فیلمنامه در سال 2009 با عنوان راند ششم آماده بود، در آن زمان موضوع فیلم عجیب و خشن به نظر می رسید و نگران بودم مخاطبان زیادی نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

چندین سال برای پیدا کردن سرمایه گذار برای ساخت سریال با چالش های زیادی رو به رو شدیم و سرانجام کمپانی نتفلیکس پس از بیش از یک دهه در سال 2019، تهیه کنندگی فیلم را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزهایی که درباره سریال بازی مرکب نمی دانید

چیزهایی که درباره سریال بازی مرکب نمی دانید