مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-11فرهنگي

اجرای 150 برنامه در بوستان های پایتخت برای کودکان


مدیر کل آموزش های شهروندی از اجرای 150 برنامه در بوستان های شهر تهران در قالب تئاتر و نمایش فیلم در مناطق کم برخوردار به مناسبت هفته کودک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی دانشور با اشاره به اهمیت و توجه به کودکان در آموزش های شهری، گفت: این اداره به عنوان یکی از متولیان آموزشی در شهر تهران، وظیفه آموزش و ترویج مفاهیم شهروندی و زندگی صحیح در فضای شهری به مردم را داراست که کودکان، مخاطبان اصلی در برنامه ریزی آموزشی کشور هستند.

در همین راستا و با توجه به هفته ملی کودک که از 16 تا 22 مهر ماه نام گذاری شده و اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ، برنامه هایی با رویکرد نشاط و تحرک برای کودکان طراحی کرده است.

مدیرکل آموزش های شهروندی، دوران کرونا را دوران منفعل بودن کودکان دانست و بیان کرد: هدف از نام گذاری هفته ملی کودک در تقویم کشور، توجه به نیازهای عاطفی کودکان در کنار رشد و شکوفایی استعداد آنهاست این در صورتی است که حدود 2 سال از شیوع ویروس کرونا گذشته و کودکان زمان زیادی را درخانه سپری کرده اند و این موضوع باعث منفعل بودن کودکان شده است.

او درباره شعار هفته ملی کودک توضیح داد: شعار حال خوش کودک، رنگ خوش زندگی بر اساس مصوبه کمیته اجرایی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ، نام گذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 150 برنامه در بوستان های پایتخت برای کودکان

اجرای 150 برنامه در بوستان های پایتخت برای کودکان