مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-11بين الملل

مادران فیلیپین به دنبال محاکمه دوترته


پس از اعلام جنگ علیه مواد مخدر از سوی دوترته در فیلیپین، وی بارها درخواست کشتن معتادان و هرکسی را که در تجارت مواد مخدر دست داشت، صادر کرد و حالا، - پس از اعلام "جنگ علیه مواد مخدر" از سوی دوترته در فیلیپین، وی بارها درخواست کشتن معتادان و هرکسی را که در تجارت مواد مخدر دست داشت، صادر کرد و حالا، مادران و خویشاوندان کشته شده ها خواستار محاکمه او هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، رودریگو دوترته رییس جمهوری فیلیپین پس از پیروزی در انتخابات 2016 گفته بود: اگر معتادی را می شناسید، بروید و خودتان او را بکشید اگرچه برای والدین چنین کاری دردآور است.

یکی از مادران داغدیده فیلیپین گفته است: دستور دوترته کافی بود تا پلیس هر جا که خودش لازم می دید، دست به تیراندازی بزند.

بر اساس اعلام دادستان دیوان کیفری بین الملل، از ژوییه 2016 تا مارس 2019، 30 هزار تن در فیلیپین و با توجه به این دستور از سوی دوترته کشته شدند.

چهار سال است که مادران داغدیده فیلیپنی کارزار مقابله با دوترته به نام قیام کنید برای زندگی و حقوق به راه انداخته و به دنبال مسؤول این قتل ها و پایان این کشتارها هستند.

ماه گذشته میلادی، دیوان کیفری بین الملل به درخواست این مادران برای اعلام جرم علیه دوترته تایید کرد که تحقیقاتی را در ارتباط با جرایم احتمالی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران فیلیپین به دنبال محاکمه دوترته

مادران فیلیپین به دنبال محاکمه دوترته