مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-11سياسي

استاندار جدید اصفهان معرفی شد


با حضور وزیر کشور از زحمات عباس رضایی، استاندار سابق اصفهان قدردانی و پس آن سید رضا مرتضوی به عنوان استاندار جدید اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان ضمن تبریک ایام اظهار داشت: از اعتماد وزیر کشور قبلی به اینجانب تشکر می کنم و از آقای وحیدی به دلیل برداشتن این بار سنگین از دوشم سپاسگزارم؛ به استاندار جدید تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

استاندار سابق اصفهان ادامه داد: روز و شب و ایام در چرخش است و سرنوشت آدمیان رقم می خورد؛ آنچه که در این میان مهم است نقش و جایگاه انسان است که در راستای رسالت خویش گام برداشت.

وی با بیان اینکه 2 گروه از مردم در تاریخ تمدن ساز هستند توضیح داد: گروه اول عالمان، اندیشمندان، فقیهان، مخترعان هستند که با دانش خود مشعل را به دست گرفتند و تمدن ساز تاریخ را با توجه به نظام توحیدی در نامه 53 ترسیم نمودند و در آن به شتاب زدگی ها و قضاوت ناصحیح هشدار داده اند.

استاندار سابق اصفها تأکید کرد: سرمایه گذاری در زیرساخت های اساسی و توجه به پیشرفت و توسعه از مسائل و اهداف مهم کارگزاران است؛ بهره گیری از فرهیختگان و صاحبان اندیشه و دوری جستن از انسان های فرومایه از مهم ترین رسالت های انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید اصفهان معرفی شد

استاندار جدید اصفهان معرفی شد