مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 15:402021-10-11سياسي

استاندار اصفهان:به جای وعده گزارش فعالیت را به مردم ارائه خواهیم داد


ملاک توفیق را خدمت واقعی و بی منت می دانیم که در بستر تلاش صادقانه و عمل محقق می شود؛ ما یک وعده می دهیم و آن این است که وعده ندهیم و گزارش فعالیت مان را به مردم ارائه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت:روز و شب و ایام در چرخش است و سرنوشت آدمیان رقم می خورد؛ آنچه که در این میان مهم است نقش و جایگاه انسان است که در راستای رسالت خویش گام برداشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه 2 گروه از مردم در تاریخ تمدن ساز هستند توضیح داد: گروه اول عالمان، اندیشمندان، فقیهان، مخترعان هستند که با دانش خود مشعل را به دست گرفتند و تمدن ساز تاریخ انسانیت شدند و گروه دوم کارکنان، کارگران و خدمت گزاران اند که در حافظه ها باقی ماندند و البته شهدا در این مسیر نقش ویژه دارند.

وی با اشاره به منشور مدیریت امام علی(ع) گفت: ایشان در ابتدا عنصر تهذیب نفس و سپس اکرام مردم و برابری را محور قرار دادند و سپس هم گرایی، مردم داری و مشورت با اصحاب اندیشه را از اصول بیان کردند؛ سپس سیمای نظام اسلامی را با توجه به نظام توحیدی در نامه 53 ترسیم نمودند و در آن به شتاب زدگی ها و قضاوت ناصحیح هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان:به جای وعده گزارش فعالیت را به مردم ارائه خواهیم داد

استاندار اصفهان:به جای وعده گزارش فعالیت را به مردم ارائه خواهیم داد