مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-11سياسي

بررسی مجدد طرح شفافیت پاسخ به یک مطالبه مردمی است


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان، یکی از نخستین طرح های مجلس یازدهم و بررسی مجدد آن پاسخ به یک مطالبه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عسگری عصر دوشنبه در دفتر خانه ملت در کرج با اشاره به اینکه طرح شفافیت آرا در دستور هفتگی مجلس قرار گرفته است، اظهار کرد: این موضوع یکی از نخستین طرح های مجلس یازدهم و بررسی مجدد آن پاسخ به یک مطالبه مردمی است.

وی بیان کرد: بعد از رد این طرح به همراه 50 نماینده مجلس طی مکاتبه ای با هیأت رییسه مجلس درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت آرا نمایندگان را ارائه کردیم.

طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر طرحی مورد تصویب مجلس واقع نشد، 50 نفر از نمایندگان می توانند درخواست بررسی مجدد آن را مطرح کنند.

عسگری با تاکید بر اینکه شفافیت آرا از موضوعات کلیدی است که نمایندگان مجلس یازدهم آن را دنبال می کنند، گفت: رسیدگی به طرح ‎شفافیت آرا نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی به پایان رسیده و با اضافه شدن نکات تکمیلی این طرح در دستور هفتگی مجلس قرار گرفته و در نوبت رسیدگی در صحن علنی قرار دارد.

تبدیل بهارستان به ساختمان شیشه ای وی با اشاره به اینکه تصویب طرح شفافیت آرا؛ بهارستان را به یک ساختمان شیشه ای تبدیل می کند، گفت: با تصویب این طرح، شفافیت در سه بخش اصلی مجلس یعنی صحن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد طرح شفافیت پاسخ به یک مطالبه مردمی است

بررسی مجدد طرح شفافیت پاسخ به یک مطالبه مردمی است