مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-11سياسي

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسم تودیع و معارفه معاونت امور مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از محمد خدادی معاون سابق این معاونت برای فرشاد مهدی پور آرزوی توفیق کرده و گفتند: - محمد مهدی اسماعیلی گفت: در تلاشیم با همکاری قوه قضاییه ماجرای پرونده تخلف واردات کاغذ به نتیجه برسد، چون تخصیص ارز شده، اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است، که این باید رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسم تودیع و معارفه معاونت امور مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از محمد خدادی معاون سابق این معاونت برای فرشاد مهدی پور آرزوی توفیق کرده و گفتند: مسئولیت ها مانند دو امدادی است و هر دونده باید در این مسیر، مسئولیت را تحویل دونده بعدی بدهد.

ما روزی که روی این صندلی نشسته ایم فکر بلند شدنش هستیم و باید باشیم که این جایگاه یک جایگاه موقت است و مانند ساعت شنی زمانش به مرور رو به اتمام است، پس باید بهترین استفاده را از این وقت برای خدمت به مردم داشت.

از خدمات و تلاش های آقای خدادی تشکر می کنم و برای فرشاد مهدی پور عزیز آرزوی توفیق دارم.

البته که برای آوردن آقای مهدی پور خیلی رایزنی کردیم و به سختی پذیرفتند، ویزگی مهم ایشان تبدیل شدن به شخصیتی نظری و تئوریک در این حوزه است که با قدرت مسیر تحولی را پی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ

نگاهم برای انتصاب ها جناحی نبود/ پیگیری پرونده تخلف واردات کاغذ