مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-11سياسي

9 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند


همزمان با برگزاری نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس و در هفته نکوداشت بیست سالگی، 9 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، 7 شرکت مستقر در پارک، 1 شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان و 1 شرکت برتر مستقر در شعب پارک به عنوان برگزیدگان جشنواره برترین شرکت های پارک معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پارک فناوری پردیس، عصر امروز همزمان با نوزدهمین اجلاس سالیانه این مجموعه، برگزیدگان جشنواره برترین های پارک با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس و .

معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس که به سنجش عملکرد یک ساله شرکت های عضو پارک می پردازد امسال دوازدهمین سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشت.

عملکرد یک ساله شرکت های عضو پارک در 7 سر فصل شامل صادرات محصولات و خدمات فناورانه ، همکاری با طرف های خارجی ، همکاری با دانشگاهها و مراکزهای پژوهشی ، توسعه اقتصادی ، هم افزایی بین شرکت ها در مجموعه داخل پارک ، تولید و توسعه فناوری و ارتقا و توسعه سازمانی مورد ارزیابی قرار گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند

9 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند