مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-11اقتصادي

سونامی تفکیک اراضی کشاورزی شهرستان بناب را تهدید می کند


سونامی تفکیک اراضی کشاورزی، زمین های کشاورزی بناب را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و منابع طبیعی شهرستان بناب با بیان اینکه اراضی کشاورزی بناب به قصد احداث ویلا و تفرجگاه در حال از بین رفتن است؛ اظهار کرد: به دنبال تفکیک این زمین ها بصورت ویلایی با تکنولوژی های روز نسبت به حفر چاه های عمیق در این مناطق نیز اقدام می کنند.

وی افزود: متأسفانه خانه باغ کوچکی که برای نگهداری ابزارآلات کشاورزی توسط کشاورز احداث می شود، مورد تخریب قرار می گیرد ولی با استخرها و ویلاهای ساخته شده بصورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاری نداریم! بخشدار مرکزی بناب با تأکید بر ضرورت تخریب ویلاها و ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی کشاورزی شهرستان، از مسئولان مربوطه خواست نسبت به جلوگیری از ایجاد چاه های غیرمجاز و تفکیک های غیرمجاز اقدام کنند.

بر پایه این گزارش، مدیر امور منابع آب شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت بارش در شهرستان گفت: میزان بارش در سال زراعی گذشته 282 میلی متر بود که در سال زراعی امسال این میزان به 139 میلی متر کاهش یافته بود و 51 میلی متر میزان بارندگی در بناب کاهش یافته بود که این کاهش بارندگی در تأمین آب مخزن سد و سفره های آب زیرزمینی در منطقه اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی تفکیک اراضی کشاورزی شهرستان بناب را تهدید می کند

سونامی تفکیک اراضی کشاورزی شهرستان بناب را تهدید می کند