مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-11اقتصادي

افراد سود به بحران آب دامن می زنند


مسئولان منابع طبیعی باید مانع کشت محصولات کشاورزی توسط یک عده افراد سودجو در اراضی ملی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و منابع طبیعی شهرستان با بیان اینکه کشاورزان بنابی سال گذشته به جهت کم آبی سال سختی را سپری کردند؛ اظهار داشت: با توجه به آمارهای هواشناسی روزهای خوشی از لحاظ بارندگی در پاییز امسال نیز شنیده نمی شود و آمارها از وضعیت بارش بسیار نگران کننده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان به خاطر قلع و قمع اراضی کشاورزی که با فاضلاب آبیاری می شدند، از مسئولان جهادکشاورزی خواست از الآن با صدور اطلاعیه و فعال کردن اکیپ های گشت زنی مانع کاشت محصول در این مناطق شوند.

رییس کارگروه آب و منابع طبیعی شهرستان بناب با اشاره به شرایط حاکم بر شهرستان به لحاظ مشکلات کم آبی تصریح کرد: قطعاً با تشکیل چنین جلساتی نمی شود مشکل بحران آب را برطرف کرد و تمام دستگاه های ذیربط باید به صورت عملیاتی به فکر حل این مشکل باشند.

فتحی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد سودجو برای تأمین منافع خود از مقدار آب موجود سوء استفاده کنند، مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف کرد هرچه سریع تر نسبت به برگزاری انتخابات شرکت های تعاونی آب بران اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد سود به بحران آب دامن می زنند

افراد سود به بحران آب دامن می زنند