مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-11سياسي

بررسی مجدد طرح شفافیت، پاسخ به یک مطالبه مردمی است


مهدی عسگری نماینده کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه طرح شفافیت آراء در دستور هفتگی مجلس قرار گرفته است، این موضوع را یکی از نخستین طرح های مجلس یازدهم و بررسی مجدد آن را پاسخ به یک مطالبه مردمی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد اظهار داشت: بعد از رد این طرح به همراه 50 نماینده مجلس طی مکاتبه ای با هیأت رییسه مجلس درخواست بررسی مجدد طرح مطرح کنند.

عسگری با تاکید بر اینکه شفافیت آراء از موضوعات کلیدی است که نمایندگان مجلس یازدهم آن را دنبال می کنند، گفت: رسیدگی به طرح ‎شفافیت آراء نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی به پایان رسیده و با اضافه شدن نکات تکمیلی این طرح در دستور هفتگی مجلس قرار گرفته و در نوبت رسیدگی در صحن علنی قرار دارد.

تبدیل بهارستان به ساختمان شیشه ای وی با اشاره به اینکه تصویب طرح شفافیت آراء؛ بهارستان را به یک ساختمان شیشه ای تبدیل می کند، گفت: با تصویب این طرح، شفافیت در سه بخش اصلی مجلس یعنی صحن علنی، کمیسیون های تخصصی و هیأت رییسه، جاری می شود و تمامی روندها و فرآیندها، جلسات و برنامه های مجلس به صورت شفاف در منظر عموم مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد طرح شفافیت، پاسخ به یک مطالبه مردمی است

بررسی مجدد طرح شفافیت، پاسخ به یک مطالبه مردمی است