مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-11سياسي

والدین زمینه ساز خلاقیت و رشد کودکان هستند


سرپرست معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم گفت: شاید نقاشی کودکان که از درون آن ها به تصویر کشیده می شود با آنچه در ذهن ما است تفاوت داشته باشد؛ اما به خاطر داشته باشیم قرار نیست کودکان آن چیزی که ما می خواهیم باشند و طبق ساختار ما رشد کنند؛ - ایسنا/قم سرپرست معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم گفت: شاید نقاشی کودکان که از درون آن ها به تصویر کشیده می شود با آنچه در ذهن ما است تفاوت داشته باشد؛ اما به خاطر داشته باشیم قرار نیست کودکان آن چیزی که ما می خواهیم باشند و طبق ساختار ما رشد کنند؛ ما فقط باید زمینه را فراهم کنیم تا آن ها به علایقشان برسند.

علی حسینی، سرپرست معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اهداف کارگاه مادر و کودک عنوان کرد: برگزاری این کارگاه دو هدف کوتاه مدت و بلند مدت را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در هدف کوتاه مدت حس نشاط و تخلیه هیجانی، ارتباط با همسالان، نوع تعامل با مربی و آشنایی با فضای کلاس، آشنایی با رنگ ها و روش استفاده از رنگ و در هدف بلند مدت انتقال مفاهیم یادگرفته شده به زندگی ومحیط اجتماعی واستفاده از آن ها مثل مهارت، سرعت، عمل، فکر کردن، قانون و نظم دنبال می شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات کودکان در بدو ورود به دبستان ضعف در مهارت دست است ازجمله مهارت های آموزش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین زمینه ساز خلاقیت و رشد کودکان هستند

والدین زمینه ساز خلاقیت و رشد کودکان هستند