موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-11اقتصادي

گوترش: تخریب اکوسیستم سالانه سه تریلیون دلار هزینه خواهد داشت


بیش از یک میلیون گونه از گیاهان، پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، ماهی ها و بی مهرگان در معرض خطر انقراض هستند و این امر برای بسیاری از آنها طی چند دهه آینده اتفاق خواهد افتاد.

- بیش از یک میلیون گونه از گیاهان، پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، ماهی ها و بی مهرگان در معرض خطر انقراض هستند و این امر برای بسیاری از آنها طی چند دهه آینده اتفاق خواهد افتاد.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل اظهار داشت تخریب اکوسیستم می تواند سالانه تقریبا سه تریلیون دلار هزینه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ گوترش در پیامی به مناسبت اجلاس سازمان ملل در مورد تنوع زیستی افزود: تجربه دو قرن ما با سوزاندن سوخت های فسیلی، نابودی جنگل ها، بیابان ها و اقیانوس ها و تنزل زمین، باعث فاجعه زیستی بر روی کره زمین شده است.

وی تاکید کرد درست همانطور که دانشمندان امروزی آثار انقراض های قبلی را مطالعه می کنند، دخالت بی پروای بشریت در طبیعت یک اثر دائمی به جا می گذارد.

دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد میزان نابودی گونه ها ده ها تا صدها برابر بیشتر از میانگین 10 میلیون سال گذشته است و این امر شتاب می گیرد.

بیش از یک میلیون گونه از گیاهان، پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، ماهی ها و بی مهرگان در معرض خطر انقراض هستند و این امر برای بسیاری از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: تخریب اکوسیستم سالانه سه تریلیون دلار هزینه خواهد داشت

گوترش: تخریب اکوسیستم سالانه سه تریلیون دلار هزینه خواهد داشت