مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-11ورزشي

تیمداری در لیگ برتر بسیار پرهزینه و دشوار است


تیمداری در لیگ برتر هزینه های زیادی دارد به خصوص امسال که تعداد تیمها بیشتر و رفت و آمد سخت تر است؛ امیدواریم همه ظرفیت های استان پای کار بیایند و برای موفقیت تیم رعد کمک کنند.

- ایسنا/قم دییر هیئت بدمینتون گفت: تیمداری در لیگ برتر هزینه های زیادی دارد به خصوص امسال که تعداد تیمها بیشتر و رفت و آمد سخت تر است؛ امیدواریم همه ظرفیت های استان پای کار بیایند و برای موفقیت تیم رعد کمک کنند.

علی فرجی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: از روزی که هیئت به ما واگذار شد قهرمانی همگانی، فرهنگی و استعدادیابی را باهم پیش بردیم.

وی افزود: طی این سال ها روزی نبود که درب دفتر ما بسته باشد و کار نکنیم؛ در این سه سال فقط برای ارتقا بدمینتون در سطح جامعه و همچنین ارتقا کمی و کیفی آن در دید اداره کل ورزش و جوانان استان قم تلاش کردیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به ارتقای رتبه هیئت بدمینتون استان قم در سه سال اخیر گفت: سال 96 هیئت بدمینتون استان قم در رتبه بندی سطح کشور جایگاه یازدهم را داشت، این رتبه در سال 97 که ما از شهریور ماه همان سال هیئت را تحویل گرفتیم به رتبه دهم ارتقا یافت.

وی افزود: همچنین در سال 98 رتبه پنجم و در سال 99 نیز رتبه سوم از آن هیئت بدمینتون استان قم شد و تمام این پیشرفت ها با تلاش جمعی از دلسوزان این رشته ورزشی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمداری در لیگ برتر بسیار پرهزینه و دشوار است

تیمداری در لیگ برتر بسیار پرهزینه و دشوار است