مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-11اقتصادي

وجوه حاصل از خرید حمایتی زعفران 20 روزه پرداخت می شود/ ضرورت تکمیل زنجیره زعفران


سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر ضرورت تکمیل زنجیره زعفران با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: برابر دستورالعمل خرید حمایتی زعفران مشکلی برای پرداخت وجوه حاصل از خرید حمایتی این محصول وجود ندارد در مدت 20 روز پرداخت می شود.

- اسماعیل قادری فر که به منظور شرکت در آیین  افتتاح مرکز خرید حمایتی زعفران به تربت حیدریه سفرکرده بود در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تصویب دستورالعمل خرید حمایتی زعفران و ابلاغ آن به واحدهای تعاون روستایی خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت مراکز خرید حمایتی زعفران با عاملیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از امروز آغاز می شود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تأکید بر اینکه از ابتدای فصل برداشت زعفران (مهر امسال) تا پایان سال زراعی همواره در کنار زعفران کاران هستیم تا دلالان فرصت طمع به این محصول استراتژیک را نداشته باشند، خاطرنشان کرد: وجوه ناشی از زعفران خریداری شده از کشاورزان حداکثر طی مدت 20 روز پس از خرید محصول پرداخت می شود، بنابراین کشاورزان از این حیث دغدغه ای نخواهند داشت.

وی حضور بخش خصوصی قدرتمند در تربت حیدریه علاوه بر اینکه منجر به رفع نگرانی کشاورزان شده در تکمیل زنجیره زعفران تأثیر بسزایی دارد، یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجوه حاصل از خرید حمایتی زعفران 20 روزه پرداخت می شود/ ضرورت تکمیل زنجیره زعفران

وجوه حاصل از خرید حمایتی زعفران 20 روزه پرداخت می شود/ ضرورت تکمیل زنجیره زعفران