مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-11سياسي

ضرورت جابجایی زندان مرکزی مشهد / هر 5 ثانیه یک مأموریت پلیسی در مشهد داریم


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت جابجایی زندان مرکزی مشهد به عنوان یک دغدغه در تأمین امنیت شهر، گفت: هر 5 ثانیه یک مأموریت پلیسی در مشهد داریم و هر 3 ثانیه نیز یک شهروند با برقراری تماس با پلیس درخواست کمک دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سردار محمدکاظم تقوی در نهمین جلسه علنی شورای شهر به سهم خود مدیریت شهری مشهد را در اجرای برنامه ها و سیاست ها یاری و کمک می کند، اظهار کرد: بی شک تحقق یافتن و اجرایی شدن این سیاست ها، می تواند موجب تسهیل امور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و ایجاد شرایطی در شان مشهدالرضا(ع) شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی  بابیان اینکه مشهد از ویژگی های خاصی برخوردار است و در این راستا نیروی انتظامی باید توان مضاعفی را به کار گیرد تا موضوعات مربوط به زائران و مجاوران رضوی را مدیریت کند، ابراز کرد: دغدغه های نیروی انتظامی و مدیریت شهری در بخش های مختلفی مشترک است که می تواند موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه تنوع فرهنگی و تضاد فرهنگ ها در مشهد سبب شده تا در برخی از مأموریت ها توفیقاتی حاصل شود و در برخی عرصه ها نیز به موفقیت دست پیدا نکنیم، افزود: حاشیه نشینی یکی از معضلات اصلی مشهد مقدس است و در این موضوع علاوه بر اقداماتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جابجایی زندان مرکزی مشهد / هر 5 ثانیه یک مأموریت پلیسی در مشهد داریم

ضرورت جابجایی زندان مرکزی مشهد / هر 5 ثانیه یک مأموریت پلیسی در مشهد داریم