مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-11سياسي

راه اندازی دبیرخانه های کیفیت بخشی به دروس در وزارت آموزش و پرورش


مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نحوه فعالیت گروه های آموزشی، دبیرخانه های کیفیت بخشی به دروس راه اندازی شدند.

- به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مرضیه مسگر زاده روز دوشنبه در افتتاحیه گردهمایی دبیران دبیرخانه های راهبری دروس دوره اول متوسطه کشور که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز ماه ربیع الاول، از میزبانی شایسته آموزش و پرورش کردستان در برگزاری گردهمایی تشکر کرد و گفت: کردستان شریک قوی ستاد وزارت در اجرای برنامه های کشوری است و اولین گام برای برگزاری جلسات حضوری، با همکاری استان کردستان آغاز شده است.

وی در ادامه به سابقه فعالیت و جایگاه گروه های آموزشی در آموزش و پرورش و دفاتر ستادی آموزش اشاره کرد و گفت: در گروه های آموزشی، جدای از تشکیلات اداری و متفاوت با سایر واحدها، تعدادی از معلمان سرآمد با عنوان اعضای گروه در دروس مختلف همکاری داشته اند.

مسگر زاده با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه فعالیت گروه های آموزشی، فراز و فرود این بخش و تلاش های لازم به منظور پیشبرد امور، گفت: به منظور پیگیری فعالیت ها، دبیرخانه های کیفیت بخشی به دروس راه اندازی و آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه های کیفیت بخشی به دروس در وزارت آموزش و پرورش

راه اندازی دبیرخانه های کیفیت بخشی به دروس در وزارت آموزش و پرورش