مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 19:302021-10-11فرهنگي

مهدی سلطانی راز شخصیت های «افرا» را برملا کرد


مهدی سلطانی با اشاره به حذف صحنه هایی از سریال «افرا» که باعث شد راز سیروس و اعظم (دو شخصیت سریال) همچنان سر به مهر باقی بماند، تصریح کرد، - مهدی سلطانی با اشاره به حذف صحنه هایی از سریال افرا که باعث شد راز سیروس و اعظم (دو شخصیت سریال) همچنان سر به مهر باقی بماند، تصریح کرد، ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل اینکه مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه دار شود، مصلحت دید این بخش را حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هنرمند همزمان با پایان پخش سریال افرا ، درباره ی قسمتی از داستان این مجموعه که با پرسش ها و ابهامات مخاطبان روبه رو شده بود، توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی سلطانی خطاب به مخاطبان مجموعه نوشت: سریال افرا بالاخره بعد از سی و هشت قسمت با تمام کم و کاستی ها، به مقتضای شرایط، به پایان رسید.

بر خود می دانم که از همراهی، مهربانی و نقدها و نظراتتان سپاسگزار باشم.

این بازیگر باسابقه در ادامه مطرح کرد: در کامنت های شما زیاد پرسیده می شود که بالاخره راز سیروس و اعظم چه بود و چرا نشان داده نشد؟ البته پاسخ به این پرسش به من به عنوان بازیگر پروژه مربوط نمی شود، اما برای رفع این کنجکاوی و احترام به شعور مخاطب، خود را موظف می دانم تا توضیحی عرض کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی سلطانی راز شخصیت های «افرا» را برملا کرد

مهدی سلطانی راز شخصیت های «افرا» را برملا کرد