مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 19:302021-10-11ورزشي

نارضایتی تشکل های حوزه جوانان از عملکرد ورزش و جوانان لرستان


دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان لرستان با اشاره به نبود برنامه راهبردی و محتوایی در حوزه جوانان؛ از نارضایتی تشکل های حوزه جوانان از عملکرد ورزش و جوانان این استان خبر داد.

- ، آذین عارفیان روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و با حضور اعضای ستاد برگزار شد، با انتقاد از مدیریت و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه جوانان، خواستار پیگیری و نگاه ویژه مسئولین این اداره کل به جوانان شد.

وی خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن انتقاد صریح از عملکرد ضعیف این اداره کل در حوزه جوانان تصریح کرد: با استمرار این وضعیت نه تنها مشکلی از جوانان استان حل نخواهد شد بلکه مشکلات ریشه دار تر می شوند.

دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان لرستان افزود: در یک سال گذشته شاهد پس رفت برنامه های حوزه جوانان هستیم و قریب یکسال است که معاونت جوانان به عنوان دبیرخانه و قرارگاه اصلی و کلیدی ترین حوزه در پیگیری مسائل مربوط به جوانان به صورت سرپرستی اداره می شود.

عارفیان با بیان اینکه هیچ برنامه راهبردی و محتوایی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه جوانان ارائه و اجرا نشده است، گفت: حیف و میل اعتبارات حوزه جوانان بدون اجرای برنامه های تأثیر گذار و محتوایی، حذف جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی تشکل های حوزه جوانان از عملکرد ورزش و جوانان لرستان

نارضایتی تشکل های حوزه جوانان از عملکرد ورزش و جوانان لرستان