مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-11سياسي

نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار شد


نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، 19 مهرماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار و در این مراسم از 6 محصول تولید شده توسط شرکت های عضو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک، عصر امروز با حضور زنده از فضای مجازی نیز پخش شد.

مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس ضمن خوش آمد گویی به مهمانان این مراسم و قدردانی از زحمات یکساله شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در رشد و شکوفایی این پارک، به عنوان اولین سخنران این مراسم، گزارش عملکرد یک ساله پارک فناوری پردیس را ارائه کرد.

در ادامه اسفندیار اختیاری رییس کمیته پژوهش و فناوری مجلس از نقش بی بدیل شرکت های دانش بنیان و فناور در رفع مشکلات کشور نام برد و گفت: باید نقش مهم شرکت های دانش بنیان و فناور در کمک به کشور برای عبور از بحران ها بیشتر تشریح شود تا عموم مردم و مسؤولان با خدمات آن ها آشنا شوند.

اختیاری افزود: برای مثال در دوران پاندمی کرونا این شرکت های دانش بنیان داخلی بودند که میدان دار این بحران عظیم شدند و نیازهای کشور از تجهیزات پزشکی تا دارو را رفع کردند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، در سخنرانی خود ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، درباره اهمیت ترویج فضای نوآوری و فناوری در کشور سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار شد

نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار شد