مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-11ورزشي

تیم کبدی خوزستان در مسابقات بزرگ سالان کشور نایب قهرمان شد


تیم کبدی خوزستان عنوان دوم مسابقات کبدی قهرمانی بزرگ سالان کشور را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به اینکه شکست در بازی فینال چیزی از ارزش بازیکنان تیم کم نمی کند، بیان کرد: نفرات تیم گلستان اسکلت اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند و ما در حقیقت با تیم ملی مبارزه کردیم.

کمال سعدی آل کثیر با بیان اینکه بازیکنان تیم گلستان به علت حضور در مسابقات مختلف بین المللی از تجربیات بسیار بالایی برخوردار بودند، گفت: میانگین سنی تیم کبدی خوزستان در این رقابت ها 18 سال بود و خیلی از آنها تجربه حضور را در مسابقات کشوری نداشتند.

وی از معرفی تیم کبدی خوزستان به عنوان پدیده مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: عملکرد بازیکنان استان مورد تمجید رییس فدراسیون و اعضای کمیته فنی این فدراسیون قرار گرفت.

رییس هیئت کبدی استان با بیان اینکه خوزستان پس از 16 سال موفق به حضور در بازی نهایی رقابت های بزرگ سالان قهرمانی کشور شده است، اظهار کرد: کبدی خوزستان سال هاست که شرایط خوبی ندارد و ما موفق شدیم با اجرای طرح نخبه پروری کبدی جوانان خوزستان به نایب قهرمانی در کشور دست پیدا کنیم.

آل کثیر با اشاره به اینکه طرح نخبه پروری مورد توجه استان های دیگر قرار گرفته است، گفت: اجرای این طرح باعث شده تا نسل جدیدی در کبدی خوزستان متولد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کبدی خوزستان در مسابقات بزرگ سالان کشور نایب قهرمان شد

تیم کبدی خوزستان در مسابقات بزرگ سالان کشور نایب قهرمان شد