موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 21:352021-10-11ورزشي

تجلیل از مدال آوران المپیکی و جهانی مازندران، جمعه با حضور وزیر ورزش


استاندار مازندران با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مدال آوران المپیکی و جهانی مازندران روز جمعه هفته جاری، گفت: برای برگزاری این همایش از وزیر ورزش و جوانان دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سفر روز گذشته احمد حسین زادگان استاندار مازندران به این شهرستان رنگ و بوی دیگری داشت، این سفر یک روزه نه بازدید از دستگاه های دولتی، نه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، نه شرکت در نشست و همایش ها، بلکه استاندار مازندران برای دیدار با نانو و فناوری جوانان این دیار شمال کشور خوش درخشیده و می درخشند.

وی با اعلام اینکه مدال آوری و طنین انداز کردن سرود جمهوری اسلامی در دنیا کار بسیار بزرگ، غرورآفرین و افتخارآفرین است، افزود: صمیمانه از خانواده این دو ورزشکار ارزشمند برای تربیت جوان پاک و توانمند قدردانی می کنم.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه خانواده اصل بسیار مهم و انسان ساز است، تصریح کرد: ما همیشه به یاد ورزشکاران و خانواده شان هستیم همچنین تجلیل از قهرمانان و مدال‎آوران از مهمترین اقدامات ما است و درآینده نزدیک انجام می شود.

امیرحسین زارع هم امروز به دلیل دعوت یکی از شبکه های تلویزیونی سراسری به مناسبت هفته نیروی انتظامی به پایتخت کشور سفر داشت و از طریق تماس تصویری با استاندار مازندران دیدار و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدال آوران المپیکی و جهانی مازندران، جمعه با حضور وزیر ورزش

تجلیل از مدال آوران المپیکی و جهانی مازندران، جمعه با حضور وزیر ورزش