مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-11اقتصادي

حل مشکل کامیون دارن در ارمنستان با ساخت راه جایگزین


معاون وزیر راه و شهرسازی از توافق با ارمنستان برای حل مشکل کامیون داران ایرانی در این کشور در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای ساخت راه های جایگزین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی بروز اختلافات مرزی بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان، کامیون داران ایرانی برای رفتن به ایروان از مرز نوردوز باید دوبار برای ورود به خاک آذربایجان عوارض پرداخت کنند و مشکلاتی در این زمینه برای آن ها در هفته های گذشته به وجود آمد.

البته در روزهای گذشته هیاتی ایرانی از وزارت راه و شهرسازی به ارمنستان سفر کردند و برای حل این مشکل مذاکرات و توافقاتی بین دو کشور صورت گرفت.

خیراله خادمی- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهارکرد: در سفر به ارمنستان در همان روز نخست در جلسات طولانی برنامه های زیرساختی کشور ارمنستان برای بخش جنوبی که به سمت ایران می آید را در سه بخش برنامه های کوتاه مدت میان مدت و دراز مدت بررسی کردیم و مسئولان این کشور از نظرات فنی که در این زمینه ارائه دادیم، استقبال کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم فنی مهندسی را نیز در این سفر همراه خودمان برده بودیم، اعلام آمادگی کردیم تا از نظر فنی برای حل مشکلات زیر ساختی ارمنستان کارهایی انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کامیون دارن در ارمنستان با ساخت راه جایگزین

حل مشکل کامیون دارن در ارمنستان با ساخت راه جایگزین