مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-12پزشكي

توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: افراد مبتلا به دیابت مصرف کننده قلم انسولین از ابتدای سالجاری به صورت ثبت نام در سامانه انسولین دریافت می کنند.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: افراد مبتلا به دیابت مصرف کننده قلم انسولین از ابتدای سالجاری به صورت ثبت نام در سامانه انسولین دریافت می کنند.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو باایسنا با بیان اینکه مبتلایان به دیابت که انسولین قلمی دریافت می کنند مشکلی تا کنون در زمینه دریافت انسولین قلمی نداشته اند، تصریح کرد: این افراد باید در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند چراکه ارائه داروی انسولین قلمی به متقاضیان در داروخانه ها تنهادر صورت ثبت نام در سامانه امکان پذیر است.

وی افزود: این امر از ابتدای سالجاری در همدان اجرایی شده و مبتلان به دیابت که انسولین قلمی مصرف می کنند طبق روال همیشگی در سامانه ثبت نام کرده و سپس اقدام به دریافت انسولین قلمی می کنند.

دکتر جلیلی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تامین انسولین قلمی برای مبتلایان به دیابت نداریم، گفت: این سامانه موجب توزیع عادلانه داروهای مورد نیاز برای مبتلایان شده و بر این اساس دارو به صورت عادلانه بین بیماران توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه

توزیع عادلانه انسولین قلمی برای دیابتی ها با ثبت نام در سامانه