مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-12پزشكي

راهکارهایی برای غلبه بر مشکلات کودکان امروز


نتایج بررسی ها نشان می دهد که یادگیری، واکسن، سلامت روان، بحران آب وهوا و آب از مهمترین موضوعات مرتبط با کودکان و جوانان امروز است و باید بدانیم که نمی توانیم آینده آنان را بدون خودشان بسازیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج بررسی ها نشان می دهد که یادگیری، واکسن، سلامت روان، بحران آب وهوا و آب از مهمترین موضوعات مرتبط با کودکان و جوانان امروز است و باید بدانیم که نمی توانیم آینده آنان را بدون خودشان بسازیم.

به نقل از ویفروم این روزها برای کودکان و جوانان جهان روزهای سختی است، پیامدهای اجتماعی و اقتصادی بیماری همه گیر کووید-19 بسیاری از بحران های موجود از جمله تغییرات آب وهوایی، درگیری، موانع یادگیری و کسب فرصت ها را تشدید کرده است.

ما در نقطه بحرانی هستیم که باید به طور جمعی برای دستیابی به بهبودی عادلانه، فراگیر و مقاوم در برابر بیماری همه گیر اقدام کنیم؛ به این معنی که اطمینان حاصل شود هیچ کودکی عقب نمانده و همه آنان به خدمات ضروری و پشتیبانی مورد نیاز برای پیشرفت، دسترسی دارند اما ما تنها با همکاری می توانیم به این اهداف برای کودکان برسیم.

اکنون زمان استفاده از خلاقیت و مشارکت بخش خصوصی و دولتی فرا رسیده تا از ایده ها و راه حل ها برای رفع چالش های امروز کودکان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای غلبه بر مشکلات کودکان امروز

راهکارهایی برای غلبه بر مشکلات کودکان امروز